Václav Dančo – blog

Bloky i blogy, komentáře, palposty. Nejen o práci.

Tři králové

„Na Tři krále” z pohledu event marketingu

Event marketingová úvaha nad známým svátkem.

Uzávěrka k poslednímu (dni v měsíci) – srpen 2020

Pravidelné zamyšlení nad uplynulým měsícem.

brcka

Uzávěrka k poslednímu (dni v měsíci) – červenec 2020

Ze života S mírným zpožděním se opět stručně ohlédnu za uplynulým měsícem. V červenci se rozběhly ty opravdové prázdniny a turistické destinace v republice se plnily, plnily a plnily, až se většinou naplnily a mnohde přeplnily. Je to logické, výjezdový turistický ruch je podstatně menší než roky předtím a kdo by seděl doma, pokud nemusí. Na Sněžku fronta, Šumava opět plnější, i když už jsme...

Uzávěrka k poslednímu (dni v měsíci) – červen 2020

Ze života  To se nám to rozvolnilo! „Pandemie“ ustupuje do pozadí, všechno je otevřené, všechno lze – vyjma velkých akcí pro veřejnost – a obchodníci vyhlížejí netrpělivě návrat nakupujících. Ten se v původním rozsahu zatím nekoná, šetří se. Média udržují oheň „druhou vlnou“, která „zcela jistě přijde“. Čert je vem’. Cestovní ruch je zamíchaný v šejkru korony, domácí destinace...

hlediste-opatreni

Uzávěrka k poslednímu (dni v měsíci) – květen 2020

Pár odstavců na konci měsíce.

řepkové pole

Uzávěrka k poslednímu (dni v měsíci) – duben 2020

Ohlédnutí za uplynulým měsícem

Zavirovaná knihovna

Povídání z doby virové

O službách jen dobře I.

Zamyslení nad službami z digitálního a reálného světa.

Co budeme dělat? Zcela nová situace nejen pro event marketing.

Na hokej, koncert, do kina ani do divadla už nemůžeme. Ani na firemní akce. Ani nic takového pořádat, samozřejmě. Ani do škol nebo na přednášky, semináře. Jen pro informaci: CZ-US obchodní fórum zrušili už včera, ale třeba jsme v tomto případě o moc nepřišli. Ještě se dá nakupovat, což jistě mnoho lidí vezme útokem, rouška nerouška. Ale ke strojům se ještě může,...

Sedm kulí, jako počet návštěvníků!

Motivační karty v marketingu na internetu? Dobrý nápad. Je spousta motivační karet věštících budoucnost nebo podporujících osobní růst. O těch tento článek není, přestože mnohé jsou výborné, hlavně ty k osobnímu prospěchu. Věnuji se zde neobvyklým „motivačním“ kartám marketingovým, byznysovým, chcete-li. Jde o „KPI karty – hru pro zadavatele a digitální agenturu” – které doslova namíchala právě digitální agentura Modrý duch...